DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19363
Title: Методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики на традиціях одеської хорової школи
Authors: Ярошевська, Л. В.
Keywords: методичні принципи
диригентсько-хорова підготовка
хоровий колектив
одеська хорова школа
розвиток метро-ритмічного відчуття
читання з аркуша
сольмізація
сольфеджування
методические принципы
дирижерско-хоровая подготовка
хоровой коллектив
одесская хоровая школа
развитие метро-ритмического чувства
чтение с листа
сольмизация
сольфеджирование
methodological principles
conductor-chorus training
choirs
Odessa’s choral school
development sense of rhythm
reading music
solmization
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Ярошевська, Л. В. Методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики на традиціях одеської хорової школи / Л. В. Ярошевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 38-42.
Abstract: У статті обґрунтовано методичні принципи диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики, висвітлено педагогічні засади засновника одеської хорової школи К. К. Пігрова, особливості творчого використання його методики роботи з хором. Доведено, що найвищим надбанням української освіти ХХ століття стала Одеська хорова школа з продуманою педагогічною системою навчання і виховання хорових диригентів і педагогів. Актуалізовано педагогічний досвід ученого-педагога в умовах модернізації мистецької освіти.
В статье обоснованы методические принципы дирижерско-хоровой подготовки будущего учителя музыки, раскрыты педагогические основы представителя одесской хоровой школы К. К. Пигрова, особенности творческого использования его методики работы с хоровым коллективом. Доказано, что высшим достоянием украинского образования ХХ века стала Одесская хоровая школа с продуманной педагогической системой обучения и воспитания хоровых дирижеров и педагогов. Актуализирован педагогический опыт ученого-педагога в условиях модернизации искусства в области образования.
Іn the article, methodological principles of future musical teacher’s сonductor – chorus training, highlights the pedagogical principles of the founder of the Odessa school choir K. K. Pihrova, features of creative using his technique of working with choirs. Ihe successful solution of tasks of musical – aesthetical and artistic – creative development of children in a secondary school directly depends on the level of professional mastership, erudition and culture of the Music teacher. It is shown the importance of experience scientist teacher in conditions of modernization of arts education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19363
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroshevska.pdf267.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.