DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 21 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19337
Title: Типологічна класифікація керівників дитячих хорових колективів
Authors: Козир, А. В.
Keywords: типологічна класифікація
майбутній вчитель музики
керівник дитячого хору
свідоме
підсвідоме
безсвідоме
типологическая классификация
будущий учитель музыки
руководитель детского хора
сознательное
подсознательное
бессознательное
typological classification
future music teacher
head of children's choir
conscious
subconscious
bezsvidome
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Козир, А. В. Типологічна класифікація керівників дитячих хорових колективів / А. В. Козир // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 3-6.
Abstract: У статті розглянуто основні питання типологічної класифікації керівників дитячих хорових колективів. Типологічна класифікація розглядається як джерело професійних знань та активний засіб самоорганізації та самореалізації майбутнього вчителя музики у подальшій продуктивній діяльності. Розглянута проблема свідомого, підсвідомого та безсвідомого у процесі творчої практичної діяльності майбутніх учителів музики як керівників дитячих хорів.
В статье рассмотрены основные вопросы типологической классификации руководителей детских хоровых коллективов. Типологическая классификация рассматривается как источник профессиональных знаний и активное средство самоорганизации и самореализации будущего учителя музыки в дальнейшей продуктивной деятельности. Рассмотрена проблема сознательного, подсознательного и бессознательного в процессе творческой практической деятельности будущих учителей музыки как руководителей детских хоров.
The article examines the main issues typological classification leaders of children's choirs. Typological classification is seen as a source of professional knowledge and active means of self-fulfillment and the future music teachers in further productive activity. The problem of the conscious, subconscious and unconscious in the creative practice of future music teachers as leaders of children's choirs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19337
Appears in Collections:Випуск 21 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozyr.pdf261.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.