У статті розглянуто основні питання типологічної класифікації керівників дитячих хорових колективів. Типологічна класифікація розглядається як джерело професійних знань та активний засіб самоорганізації та самореалізації майбутнього вчителя музики у подальшій продуктивній діяльності. Розглянута проблема свідомого, підсвідомого та безсвідомого у процесі творчої практичної діяльності майбутніх учителів музики як керівників дитячих хорів.
В статье рассмотрены основные вопросы типологической классификации руководителей детских хоровых коллективов. Типологическая классификация рассматривается как источник профессиональных знаний и активное средство самоорганизации и самореализации будущего учителя музыки в дальнейшей продуктивной деятельности. Рассмотрена проблема сознательного, подсознательного и бессознательного в процессе творческой практической деятельности будущих учителей музыки как руководителей детских хоров.
The article examines the main issues typological classification leaders of children's choirs. Typological classification is seen as a source of professional knowledge and active means of self-fulfillment and the future music teachers in further productive activity. The problem of the conscious, subconscious and unconscious in the creative practice of future music teachers as leaders of children's choirs.