DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19328
Title: Феномени здоров'я та здоров'язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів
Authors: Андрущенко, Наталія Вікторівна
Keywords: здоров'я
фізичне здоров'я
психічне здоров'я
здоров'язбереження
соціальне здоров'я
здоровий спосіб життя
health
physical health
psychological health
spirit health
Issue Date: Nov-2016
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Андрущенко, Н. В. Феномени здоров'я та здоров'язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів / Н. В. Андрущенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / Уман. держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. - Вип. 55. - С. 238-245.
Abstract: У статті розглядається й уточнюється сутність понять: "здоров'я", "здоров'язбереження", "здоровий спосіб життя", які мають взаємообумовлювальний характер. Автор на основі аналізу наукових поглядів щодо сутності категорії "здоров'я" виокремлює його чотири складових: фізичну, психічну, духовну і соціальну та тлумачить сутність кожної з них. Дослідниця формулює передумови формування здорового способу життя, а також суб'єктивні та об'єктивні фактори, що впливають на формування здорового способу життя особистості.
In the article the essence and clarifies the concepts of «health», «health saving», «healthy lifestyle» that have mutually caused character. The author based on the analysis of scientific views regarding the nature of the category of «health» pointed out its four components: physical, mental, spiritual and social and interprets the essence of each. The researcher formulates prerequisites healthy lifestyle and subjective and objective factors affecting the healthy lifestyle of the individual highlight the following: compliance in practice all the above indicators of healthy life; distinguish between objective factors are: the state of air, water, soil, food, housing, clothing, shoes, toys, hygiene items. Many studies allow to conclude that the traditional system of preschool education is focused only on the transfer of knowledge and ideas about health that does not lead to education of the children of conduct that promotes the use of accumulated information, transforming it into all aspects of the life of the child.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19328
ISSN: 2307-4922
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryushchenko.pdfСтаття818.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.