Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нагорна, Н. В.
dc.contributor.author Дану, А. А.
dc.date.accessioned 2018-05-24T08:58:39Z
dc.date.available 2018-05-24T08:58:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Нагорна, Н. В. Основні вимоги до сучасного вчителя біології / Н. В. Нагорна, А. А. Дану // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 28(38). - С. 151-155. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19310
dc.description.abstract У статті розглядається проблема щодо виявлення основних вимог до особистості сучасного вчителя біології. Розкрито сутність та структура професіограми сучасного вчителя біології, яка виступає моделлю фахівця та основою розробки змісту професійної підготовки майбутніх сучасних педагогів. Доведено, що специфіка діяльності сучасного вчителя біології висуває основні вимоги до нього. Охарактеризовано сукупність основних знань та вмінь сучасного вчителя біології, особистісних та професійних якостей педагога в соціально-еконоічних умовах сьогодення. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема исследования основных требований к современному учителю биологии. Раскрыта сущность и структура профессиограммы современного учителя биологии, которая выступает моделью специалиста и основой разработки содержания профессиональной подготовки будущих современных педагогов. Доказано, что специфика деятельности современного учителя биологии выдвигает основные требования к нему. Охарактеризованы совокупность основных знаний и умений современного учителя биологии, личностные и профессиональные качества педагога в нынешних социально-экономических условиях. ua
dc.description.abstract The innovative processes in the Ukrainian education necessitated the creation the professiogram of biology teacher, which would be not only a model of professional, but the basis for developing the content of training the future teachers as well. The paper clarifies the nature and structure of teachers’ professiogram, and analyzes the dynamics of the requirements for the individual features of biology teacher. The author proves that the specifics of the biology teacher determine the special requirements for him or her, the formation of the specific skills and availability of individual personality traits. The study attempts to outline a professional portrait of biology teachers which includes a set of necessary professional knowledge and skills, personal and professionally significant qualities of the individual teacher in the current socio-economic conditions. Professional portrait of modern biology teacher will be a reference in the professional formation of future specialists, and will contribute to the development of teacher’s personal and professional qualities which are important in the teaching profession, in the formation of his or her self-esteem, individual trajectory of professional self-development and self-improvement. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіограма ua
dc.subject сучасний вчитель біології ua
dc.subject професійні якості ua
dc.subject профессиограмма ua
dc.subject современный учитель биологии ua
dc.subject профессиональные качества ua
dc.subject professiogram ua
dc.subject modern teacher of biology ua
dc.subject professionally significant qualities ua
dc.subject.classification 37.091.12:57 ua
dc.title Основні вимоги до сучасного вчителя біології ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу