Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови впровадження в освітній процес ВНЗ педагогічної системи виховання фізичної культури студентів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довгань, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2018-05-23T12:22:07Z
dc.date.available 2018-05-23T12:22:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічні умови впровадження в освітній процес ВНЗ педагогічної системи виховання фізичної культури студентів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи / Н. Ю. Довгань // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 28(38). - С. 116-123. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19294
dc.description.abstract У статті розкрито та обґрунтовано психолого-педагогічні умови впровадження в освітній процес ВНЗ авторської педагогічної системи виховання фізичної культури студентів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. Охарактеризовано такі поняття, як здоров’язберігаюче освітнє середовище, фізичне самовдосконалення; вікові та індивідуальні особливості; персоніфікація процесу позааудиторної спортивно-масової роботи, педагогічна майстерність викладача фізичного виховання, інтерактивні та мультимедійні здоров’язбережувальні технології. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются психолого-педагогические условия внедрения в образовательный процесс ВУЗа авторской педагогической системы воспитания физической культуры студентов в процессе внеаудиторной спортивно-массовой работы. Охарактеризованы такие понятия, как здоровьесберегающая образовательная среда, физическое самосовершенствование; возрастные и индивидуальные особенности; персонификация процесса внеаудиторной спортивно-массовой работы, педагогическое мастерство преподавателя физического воспитания, интерактивные и мультимедийные здоровьесберегающие технологии. ua
dc.description.abstract The article investigates psychological and pedagogical conditions of the implementation of physical culture students’ upbringing pedagogical system in university educational process during extracurricular sports work. There were characterized such concepts as of healthy educational environment, personification of the process in extracurricular sports work, pedagogical skill of a physical education teacher, interactive and multimedia technologies of health preservation. Attention is focused on activating resources relevant to university educational environment which aimed at creation the space of health preservation and formation; socio-value attitude to personal health and individual culture of health. It involves the formation of students’ motivational conscious for inclusion in extracurricular sports work that provides productive learning and skills, serving as an internal control mechanism of self-regulation of all students’ educational activities. Designed interactive and multimedia health preservation technologies determine optimal learning opportunities for transition from traditional learning forms to modern informational approaches in educational. The most important of them is the increased attention to student individuality through the development of internal motivation, which creates universal conditions for health preservation availability to motor activity. Considering the age and individual features of students provides personification of extracurricular sports work that contributes to the individual approach to programming of physical perfection, self realization and self rational construction of sports education. It was stressed the importance of the formation of subjectivity and improving of physical education teachers’ pedagogical skills as factors in achieving quality of health preservation educational activity that appears in the manifestation of teachers’ creativity to improving educational process, personal development, ensuring a high level of intellectual thinking, moral character and spiritual enrichment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психолого-педагогічні умови ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject здоров’язберігаюче освітнє середовище ua
dc.subject персоніфікація ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject позааудиторна спортивно-масова робота ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject студентська молодь ua
dc.subject психолого-педагогические условия ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject здоровьесберегающая образовательная среда ua
dc.subject персонификация ua
dc.subject педагогическое мастерство ua
dc.subject внеаудиторная спортивно-массовая работа ua
dc.subject физическая культура ua
dc.subject студенческая молодежь ua
dc.subject psychological and pedagogical conditions ua
dc.subject educational process ua
dc.subject health preservation educational environment ua
dc.subject personification ua
dc.subject pedagogical skills ua
dc.subject extracurricular sports work ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject students ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Психолого-педагогічні умови впровадження в освітній процес ВНЗ педагогічної системи виховання фізичної культури студентів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу