У статті розкриваються теоретичні аспекти вивчення феномену лідерства. Автором здійснено спробу встановити, що особливості формування лідерського потенціалу майбутніх соціальних працівників взаємозалежні, що зумовлює результативність професійної діяльності. Розкрито значення лідерського світогляду, соціальної активності й соціальної позиції, особистісно-професійних якостей як основних складових лідерського потенціалу соціальних працівників. Проаналізовано практичні механізми прояву лідерських якостей та впливу умов підготовки соціальних працівників на їх формування. Автор звертає увагу на об’єктивну необхідність удосконалення системи підготовки соціальних працівників щодо її спрямованості на формування особистості майбутнього лідера, здатного до самоосвіти, самовдосконалення, максимальної самореалізації у професійній діяльності.
Features of formation leadership potential future social workers under training. In the article the theoretical aspects of the study of the phenomenon of leadership. The author has attempted to establish that the features of formation of leadership potential future social workers interdependent, which makes performance of professional activities. Reveals the importance of leadership philosophy, social activity and social position, personal and professional qualities as key components of leadership potential social workers. Analyzed the practical arrangements for the manifestation of leadership qualities and the effects of training of social workers in their formation. The author draws attention to the objective necessity of improving training of social workers for its focus on identity formation future leader, capable of self-education, self-improvement, self maximum in professional activities.