Стаття присвячена проблемі виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів. У статті здійснено характеристику толерантності як особистісної якості, розкрито структуру толерантної особистості майбутнього фахівця соціальної сфери. Проаналізовано складові структури толерантної особистості педагога: когнітивну, аксіологічну (ціннісну), діяльнісну (поведінкову) та визначено особливості їх прояву у майбутніх соціальних педагогів. Виявлено взаємозв’язок толерантності як особистісної якості з іншими важливими професійними якостями та компетенціями майбутнього фахівця соціальної сфери. Визначено педагогічні умови виховання толерантності майбутніх соціальних педагогів у системі вищої освіти України, розкрито сутність та значення організації толерантного простору у вищих навчальних закладах для формування толерантності майбутніх педагогів.
Pedagogical conditions of future social pedagogues tolerance education. This article is dedicated to future social teachers` tolerance education problem.Tolerance characteristic as a personal feature is done, a structure of future social sphere specialist`s tolerant personality is revealed in the article. Structure constituents of tolerant teacher`s personality: cognitive, axiological and practical are analyzed; peculiarities of their appearance of future social pedagogues are defined as well. Correlation between tolerance as a personal feature and other important professional qualities and competencies of future social sphere worker are disclosed. Pedagogical conditions of future social pedagogues tolerance education in Ukrainian higher education system are defined; essence and meaning of tolerant space organization in higher education institutions for future teachers` tolerance formation are revealed.