У статті розглядаються можливості застосування технології масових відкритих он-
лайн курсів (МООС) для підготовки майбутніх учителів інформатики. Аналізується сучасний стан
впровадження МООС в Україні, переваги та недоліки використання даної технології в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики, а також можливості гармонійного включення елементів
МООС в традиційне навчання в педагогічному університеті.
В статье рассматриваются возможности использования массовых открытых он-
лайн курсов (МООС) в процессе подготовки будущих учителей информатики. Анализируется
современное состояние возможностей внедрения МООС в Украине, преимущества и недостатки
использования данной технологии в процессе обучения будущих учителей информатики, а также
возможности гармонического включения элементов МООС в традиционное обучение в
педагогическом университете.
The article is reviewed the possibility of using the technology of massive open online
courses (MOOC) for the training of the future Computer Science teachers. The current state of the
implementation MOOC in Ukraine are analyzed. The article is considered advantages and disadvantages of
using this technology for the training of future Computer Science teachers and opportunities of the harmonic
implementation of the MOOC elements into traditional learning in pedagogical university.