У статті розглянуто наукові підходи до формулювання вимог та основних
характеристик хмаро орієнтованого навчального середовища. Окреслено ряд характеристик хмаро
орієнтованого навчального середовища, що використовується для підготовки бакалаврів
інформатики. До таких характеристик віднесено: доступність та мобільність, відкритість, цілісність
та безперервність вищої освіти, ефективність, систематичність, послідовність та структурованість,
інноваційність, інтеграція з хмаро орієнтованими ресурсами, наочність, функціональність,
колективність, забезпечення проектної діяльності, науковість, надійність, комунікаційність, гнучкість
та адаптивність, індивідуалізація, наповненість, зручність, доцільність. Дано тлумачення кожній
переліченій характеристиці.
В статье рассмотрены научные подходы к формулированию требований и
основные характеристики облачно ориентированной учебной среды. Определены ряд характеристик
облачно ориентированной учебной среды для подготовки бакалавров информатики. К таким
характеристикам отнесены: доступность и мобильность, открытость, эффективность,
систематичность, последовательность и структурированность, инновационность, интеграция с
облачно ориентированными ресурсами, наглядность, функциональность, коллективность,
обеспечение проектной деятельности, научность, надежность, коммуникационность, гибкость и
адаптивность, индивидуализация, наполненность, удобство, целесообразность. Дано толкование
каждой из перечисленных характеристик.
The article discusses scientific approaches to the formulation of requirements and basic
characteristics of cloud-based learning environment. Outlined a number of characteristics that are allocated
to the cloud-based learning environment for Bachelor of Informatics. These characteristics include:
accessibility and mobility, openness, integrity and continuity of higher education, efficiency, regularity,
consistency and structuring, innovation, integration with cloud-oriented resources, visibility, functionality,
collectivity, providing project activities, scientific, reliability, komunikatsiynist, flexibility and adaptability,
personalization, fullness, convenience, expedience. Given the interpretation of each are listed characteristic.