У статті досліджуються проблеми кібербезпеки в мережі Інтернет; вивчено історію її
виникнення та розвитку; з’ясовані основні принципи вдосконалення глобальної культури безпечної
мережевої взаємодії. Розглянуті питання, пов’язані із забезпеченням інформаційної безпеки
особистості учнів в контексті професійної підготовки компетентних педагогів, здатних сприяти
створенню інфобезпечного середовища в школі, а також навчити школярів захищатись від
небезпечного і шкідливого інформаційного контенту.
В статье исследуются проблемы кибербезопасности в сети Интернет; изучена
история ее возникновения и развития; выяснены основные принципы укрепления глобальной
культуры безопасного сетевого взаимодействия. Рассмотрены вопросы, связанные с обеспечением
информационной безопасности личности учащихся в контексте профессиональной подготовки
компетентных педагогов, способных обеспечить создание инфобезопасной среды в школе, а также
научить школьников защищаться от опасного и вредного информационного контента.
The article deals with the problem of cyber security on the Internet; it delves into the history
of its appearance and development. The main principles of global culture of secure network interaction are
defined in the paper. The author analyzes issues connected with providing information security of student`s
personality in the context of in-service training of competent pedagogues who are capable of providing the
creation of infosecure environment at school as well as teach students to protect themselves from dangerous
and harmful information content.