У статті на основі дослідження наукових праць визначено актуальність проблеми соціалізації дітей, що зазнали кризи особистісного розвитку та стали вихованцями центрів соціально-психологічної реабілітації. Визначено сутність, особливості та структуру процесу ресоціалізації вихованців Центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. У змісті статті обґрунтовано та графічно зображено критерії (спонукально-мотиваційний, регулятивно-вольовий, поведінково-операційний) і показники ресоціалізації вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації. Здійснено аналіз дослідження соціалізованості вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації. Виявлено недоліки, що обумовлюють необхідність розроблення педагогічного забезпечення процесу ресоціалізації вихованців центрів, з метою покращення умов та ефективності їх реабілітаційного процесу.
Criteria and indicators of resocialization of inmates of the centers of social-psychological rehabilitation of children. On the basis of research scientific works defined relevance of socialization of children, failed personal development of pupils and become centers of social and psychological rehabilitation. Essence, features and structure the process of re-socialization of inmates sociopsychological rehabilitation. The content of the article the criteria and graphics (incentivemotivation, regulation and volitional, behavioral-operational) and indicators of resocialization of inmates socio-psychological rehabilitation. The analysis of research students sotsializovanosti socio-psychological rehabilitation. Revealed shortcomings that necessitated the development of educational software process re-socialization centers pupils, to improve conditions and efficiency of their rehabilitation process.