Методи регресійного аналізу використовуються в різних галузях науки, зокрема в
психолого-педагогічних дослідженнях, для визначення вигляду залежностей між досліджуваними
ознаками. Для проведення регресійного аналізу у статті використано вільно поширюваний
статистичний пакет R. У статті наведено переваги використання пакету R для опрацювання
експериментальних даних. На конкретному прикладі показано побудову та дослідження парної лінійної регресійної моделі. Перспективи подальших досліджень будуть спрямовані на вивчення
можливостей використання пакету R для статистичного аналізу даних та в методиці навчання основ
імітаційного моделювання студентів інформатичних спеціальностей в педагогічних університетах.
Методы регрессионного анализа используются в различных областях науки, в
частности в психолого-педагогических исследованиях, для определения вида зависимостей между
исследуемыми признаками. Для проведения регрессионного анализа в статье использован свободно
распространяемый статистический пакет R. В статье приведены преимущества использования пакета
R для обработки экспериментальных данных. На конкретном примере показано построение и
исследование парной линейной регрессионной модели. Дальнейшие исследования будут направлены
на изучение возможностей использования пакета R для статистического анализа данных и разработку
методики обучения основам имитационного моделирования студентов информатических
специальностей в педагогических университетах.
Methods of the regression analysis are used in various fields of science, particularly in the
psychological and pedagogical research to determine the type of relationships between the studied traits. It
usines the freely available statistical software R-package for the regression analysis in the article. The article
is described the advantages of using software R-package for experimental data processing package. In the
particular example are shown the construction and study of simple linear regression model. Prospects of the
further research will be used to study the possibilities of using the software R-package for statistical analysis
and the methods of teaching fundamentals of simulation modeling.