На підставі теоретичного опрацювання та аналізу наукових досліджень про
мистецькі знання у статті розглянуто діагностичний інструментарій констатувального експерименту, розроблено та обґрунтовано критерії знань та їх показники. Висвітлено змістову характеристику рівнів сформованості мистецьких знань учнів 7-8 класів. Подано результати констатувального експерименту, який проводився у загальноосвітніх навчальних закладах.
Based on the theoretical study and analysis of research knowledge in the art article reviews diagnostic tools of experiment, developed criteria and proved their skills and performance. Deals with the semantic description of levels of artistic knowledge of 7-8 classes. We given the results of experiment of a study conducted in secondary schools.
На основании теоретической проработки и анализа научных исследований по
художественному знанию в статье рассмотрены диагностический инструментарий констатирующего эксперимента, разработаны и обоснованы критерии знаний и их показатели. Освещена содержательная характеристика уровней сформированности художественных знаний учащихся 7-8 классов. Представлены результаты констатирующего эксперимента, который проводился в общеобразовательных учебных заведениях.