У статті розглядається методика формування та розвитку математичних
компетентностей майбутніх інженерів, що здійснюється з огляду на те, що математика є як
фундаментальною дисципліною, так і теоретичною базою навчання більшості інженерних дисциплін.
Це вимагає усвідомлення студентами змісту математичних концепцій, їх технічних аспектів та
обмежень. В процесі навчання передбачається використання ІКТ, що дозволяє механізмами і
законами застосування знань, оволодіти навичками і уміннями розв’язувати задачі реального
практичного змісту. Таке поєднання спирається на теоретичну базу знань та використання ІКТ, під
час розв’язування задач, значно підвищує ефективність навчання, якщо використання ІКТ буде
систематичним, а не епізодичним.
В статье рассматривается методика формирования и развития математических
компетентностей будущих инженеров с учетом того, что математика есть фундаментальной
дисциплиной и теоретической базой изучения большинства инженерных дисциплин. Это требует
осмысливания студентами содержания математических понятий и их технических аспектов и
ограничений. Предполагается использование ИКТ для осваивания механизмов и закономерностей
применения знаний, навыков и умений решения задач реального практического содержания.
Сочетание освоения теоретических знаний и возможностей использования ИКТ в ходе решения
задач, значительно повышает эффективность обучения.
In the article discusses methods of formation and development of mathematical
competencies of future engineers, carried out in view of the fact that mathematics is both a fundamental
discipline and theoretical base and means of studying most engineering disciplines. This implies the
awareness of students of the contents of mathematical concepts and their technical aspects and limitations.
The technique involves the use of ICT, allowing you to master the mechanisms and laws of application
knowledge, master the skills and skills to solve the problem of the real the practical content. This
combination of theoretical knowledge and possibilities of ICT during the solving, significantly increases the
efficiency of it, if the use of ICT will be systematic and not fragmented.