У статті розглядаються деякі методичні аспекти навчання стохастичного
програмування в курсі основ теорії і методів оптимізації студентів інформатичних спеціальностей
педагогічних університетів. Наведено класифікацію невизначеностей і постановок задач, а також
приклади їх розв’язування з використанням інформаційних технологій. Такий підхід до навчання
сприяє висвітленню міжпредметних зв’язків і розвитку у студентів математичних та інформатичних
компетентностей.
В статье рассматриваются некоторые методические аспекты обучения
стохастическому программированию в курсе основ теории и методов оптимизации студентов
информатических специальностей педагогических университетов. Приведена классификация
неопределенностей и постановок задач, а также примеры их решения с использованием
информационных технологий. Такой подход к обучению способствует освещению межпредметных
связей и развитию у студентов математических и информатических компетентностей.
The article reveals some methodological aspects of teaching stochastic programming in the
course Basics of Theory and Methods of Optimization to students of informatics specialties of pedagogical
universities. It gives the classification of uncertainties and problem statements, as well as the examples of
their solution with the use of information technologies. Such an approach to teaching facilitates showing
inter-subject connections and developing students’ mathematical and informatics competencies.