DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 02: Комп'ютерно-орієнтовні системи навчання » Випуск 19 (26) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19080
Title: Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті
Other Titles: Подготовка научных кадров высшей квалификации по информационно-коммуникационным технологиям в образовании
Training of high-qualified scientists on information and communication technologies in education
Authors: Спірін, О. М.
Носенко, Ю. Г.
Яцишин, А. В.
Keywords: кадри вищої кваліфікації
аспірант, доктор філософії (PhD)
освітньо-наукова програма
інформаційно-комунікаційні технології
науково-педагогічні дослідження
кадры высшей квалификации
аспирант, доктор философии (PhD)
образовательно-научная программа
информационно-коммуникационные технологии
научно- педагогические исследования
highly qualified personnel
postgraduate student
Philosophy Doctor (PhD)
educational and research program
information and communication technologies
scientific pedagogical research
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Спірін, О. М. Підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / О. М. Спірін, Ю. Г. Носенко, А. В. Яцишин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 19 (26). – С. 25-34.
Abstract: У статті представлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно- комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно- педагогічні умови, необхідні для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії.
В статье представлен опыт Института информационных технологий и средств обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии. Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель, перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия, необходимые для осуществления качественной подготовки будущих докторов философии.
The article represents the experience of the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy Doctors is ed. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions necessary for high-quality training of future PhDs are characterized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19080
Appears in Collections:Випуск 19 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Spirin.pdf428.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.