У статті представлено досвід Інституту інформаційних технологій і засобів навчання
НАПН України в контексті підготовки аспірантів – майбутніх докторів філософії. Наведено основні компоненти освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії з інформаційно-
комунікаційних технології в освіті, зокрема: мету, перелік дисциплін і навчальних модулів, кількість
кредитів, компетентності, якими повинен оволодіти здобувач. Охарактеризовано організаційно-
педагогічні умови, необхідні для здійснення якісної підготовки майбутніх докторів філософії.
В статье представлен опыт Института информационных технологий и средств
обучения НАПН Украины в контексте подготовки аспирантов – будущих докторов философии.
Приведены основные компоненты образовательно-научной программы подготовки доктора
философии по информационно-коммуникационным технологиям в образовании, в частности: цель,
перечень дисциплин и учебных модулей, количество кредитов, компетентности, которыми должен овладеть соискатель. Охарактеризованы организационно-педагогические условия, необходимые для
осуществления качественной подготовки будущих докторов философии.
The article represents the experience of the Institute of Information Technologies and
Learning Tools of NAES of Ukraine in the context of post-graduate students training as future Philosophy
Doctors is ed. The basic components of the educational and research program for PhD training on ICT in
education, including purpose, topics of training modules, the number of credits, competencies that should be
mastered by applicants are given. The organizational and pedagogical conditions necessary for high-quality
training of future PhDs are characterized.