У статті розглядаються окремі педагогічні умови формування естетичного смаку у студентів вищої школи. Особливості предмета, увагу до нелінгвістичного соціокультурного компоненту іноземної мови, естетизація навчального процесу засобами образотворчого мистецтва, на думку автора, сприяють не тільки активізації мовної діяльності, формуванню естетичного смаку, але і вирішення завдань, які ставить інтернаціоналізація вищої освіти.
В статье рассматриваются отдельные педагогические условия формирования эстетического вкуса у студентов высшей школы. Особенности предмета, внимание к нелингвистическому социокультурному компоненту иностранного языка, эстетизация учебного процесса средствами изобразительного искусства, по мнению автора, способствуют не только активизации языковой деятельности, формированию эстетического вкуса, но и решению задач, которые ставит интернационализация высшего образования.