DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 2. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18899
Title: Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії
Authors: Капустінський, К. В.
Keywords: творчість
творчий потенціал
хореографічне мистецтво
хореографічна діяльність
майбутній вчитель хореографії
творчий розвиток
art
creative potential
choreographic art
choreographic activity
future teacher of choreography
creative development
творчество
творческий потенциал
хореографическое искусство
хореографическая деятельность
будущий учитель хореографии
творческое развитие
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Капустінський, К. В. Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 66-71.
Abstract: У статті актуалізовано проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії в процесі їхньої педагогічній практиці. Досліджено особливості творчості як виду людської діяльності, комплекс психологічних властивостей творчого потенціалу. З’ясовано значення хореографічного мистецтва для процесу розвитку творчого потенціалу майбутнього учителя. Розкрито багатокомпонентне і багатофакторне поняття творчого потенціалу майбутнього учителя хореографії.Показано великий вклад в розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів видатних майстрів і видатних педагогів-хореографів М.І. Петіпа, О.О. Горського, І.О. Моїсєєва, М. Г. Легат, П. П. Вірського.
In the article is actualized the problem of creative potential development of future teachers of choreography in pedagogical practice. Also are analyzed peculiarities of creativity as a form of human activity, complex of psychological characteristics of creative potential. It is shown the meaning of choreographical art for development process of creative potential of future teacher. It is found out multicomponent and multifactorial concept of creative potential of future teacher of choreography which includes a number of personal qualities, genetic and physiological characteristics inherent from birth, internal creative energies and capacity for active professional growth, all of which positive effect on quality of the result of the creative process. It is shown great contribution to the development of creative potential of future teachers, famous artists and outstanding teachers-choreographers М.І. Petipa, О.О. Gorsky, І.О. Moyisyeyeva, М.G. Legatt, P.P. Virsky.
В статье актуализирована проблема творческого потенциала будущих учителей хореографии в педагогической практике. Также анализируются особенности творчества как формы человеческой деятельности, комплекса психологических характеристик. Показан смысл хореографического искусства для процесса развития творческого потенциала будущего учителя. Выявлена многокомпонентная и многофакторная концепция творческого потенциала будущего учителя хореографии, которая включает в себя ряд личностных качеств, генетические и физиологические характеристики, присущие рождению, внутренние творческие энергии и способность к активному профессиональному росту, которые положительно влияют на качество и результат творческого процесса. Показан большой вклад в развитие творческого потенциала будущих учителей выдающихся мастеров и выдающихся педагогов-хореографов М. И. Петипа, А. А. Горского, И. А. Моисеева, Н. Г. Легата, П. П. Вирского
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18899
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kapustins`kyi, K. V..pdf298.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.