DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 2. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛі Ює-
dc.date.accessioned2018-05-03T10:02:59Z-
dc.date.available2018-05-03T10:02:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛі Ює. Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах / Лі Ює // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 13-19.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18858-
dc.description.abstractУ статті уточнюється сутність поняття «художньо-смислові уявлення», їх особливість в інтерпретації музичних творів майбутнім учителем музики, зокрема в процесі навчання гри на фортепіано. Розкривається структура зазначеного феномену, відповідно до якого обґрунтовуються наукові підходи. Вибір наукових підходів зорієнтований як на процес дослідження, так і на процес формування художньо-смислових уявлень студентів-піаністів. Визначено когнітивно-рефлексивний, акмео - вітагенний, художньо - семіологічний та контектнісно-герменевтичний наукові підходи.ua
dc.description.abstractThe paper clarifies the essence of the concept of “artistic and sense” images” which are professional and intellectual, operational entities in artist’s musical consciousness, they accompany working on the piece of music lasting from the overall comprehension to creative interpretation; characterized as a process and result of artistic embodiment of imaginative, intuitive and cognitive search ideas in performing that in an integrated system form internal and perceptual standard of work sounding according to its general sense idea.ua
dc.description.abstractВ статье уточняется сущность понятия «художественно-смысловые представления», их особенность в интерпретации музыкальных произведений будущим учителем музыки, в частности в процессе обучения игре на фортепиано. Раскрывается структура указанного феномена, согласно которой обосновываются научные подходы. Выбор научных подходов ориентирован как на процесс исследования, так и на процесс формирования художественно-смысловых представлений студентов-пианистов. Определены когнитивно-рефлексивный, акме - витагенный, художественно-семиологической и контектнисно-герменевтический научные подходы.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectуяваua
dc.subjectхудожньо-смислові уявленняua
dc.subjectітерпретація музичних творівua
dc.subjectнаукові підходиua
dc.subjectмайбутні вчителі музикиua
dc.subjectimaginationua
dc.subjectartistic and sense imagesua
dc.subjectinterpretation of music worksua
dc.subjectscientific approachesua
dc.subjectfuture music teachersua
dc.subjectвоображениеua
dc.subjectхудожественно-смысловые представленияua
dc.subjectинтерпретация музыкальных произведенийua
dc.subjectнаучные подходыua
dc.subjectбудущие учителя музыкиua
dc.subject.classification378.013+780.71ua
dc.titleНаукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетахua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Yuie.pdf308.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.