У статті уточнюється сутність поняття «художньо-смислові уявлення», їх
особливість в інтерпретації музичних творів майбутнім учителем музики, зокрема в процесі навчання гри на фортепіано. Розкривається структура зазначеного феномену, відповідно до якого обґрунтовуються наукові підходи. Вибір наукових підходів зорієнтований як на процес дослідження, так і на процес формування художньо-смислових уявлень студентів-піаністів. Визначено когнітивно-рефлексивний, акмео - вітагенний, художньо - семіологічний та контектнісно-герменевтичний наукові підходи.
The paper clarifies the essence of the concept of “artistic and sense” images” which are
professional and intellectual, operational entities in artist’s musical consciousness, they
accompany working on the piece of music lasting from the overall comprehension to creative interpretation; characterized as a process and result of artistic embodiment of imaginative, intuitive and cognitive search ideas in performing that in an integrated system form internal and perceptual standard of work sounding according to its general sense idea.
В статье уточняется сущность понятия «художественно-смысловые
представления», их особенность в интерпретации музыкальных произведений будущим учителем музыки, в частности в процессе обучения игре на фортепиано. Раскрывается структура указанного феномена, согласно которой обосновываются научные подходы. Выбор научных подходов ориентирован как на процесс исследования, так и на процесс формирования художественно-смысловых представлений студентов-пианистов. Определены когнитивно-рефлексивный, акме - витагенный, художественно-семиологической и контектнисно-герменевтический научные подходы.