DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 2. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18858
Title: Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах
Authors: Лі Ює
Keywords: уява
художньо-смислові уявлення
ітерпретація музичних творів
наукові підходи
майбутні вчителі музики
imagination
artistic and sense images
interpretation of music works
scientific approaches
future music teachers
воображение
художественно-смысловые представления
интерпретация музыкальных произведений
научные подходы
будущие учителя музыки
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лі Ює. Наукові підходи у дослідженні та формуванні художньо-смислових уявлень студентів-піаністів у педагогічних університетах / Лі Ює // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 13-19.
Abstract: У статті уточнюється сутність поняття «художньо-смислові уявлення», їх особливість в інтерпретації музичних творів майбутнім учителем музики, зокрема в процесі навчання гри на фортепіано. Розкривається структура зазначеного феномену, відповідно до якого обґрунтовуються наукові підходи. Вибір наукових підходів зорієнтований як на процес дослідження, так і на процес формування художньо-смислових уявлень студентів-піаністів. Визначено когнітивно-рефлексивний, акмео - вітагенний, художньо - семіологічний та контектнісно-герменевтичний наукові підходи.
The paper clarifies the essence of the concept of “artistic and sense” images” which are professional and intellectual, operational entities in artist’s musical consciousness, they accompany working on the piece of music lasting from the overall comprehension to creative interpretation; characterized as a process and result of artistic embodiment of imaginative, intuitive and cognitive search ideas in performing that in an integrated system form internal and perceptual standard of work sounding according to its general sense idea.
В статье уточняется сущность понятия «художественно-смысловые представления», их особенность в интерпретации музыкальных произведений будущим учителем музыки, в частности в процессе обучения игре на фортепиано. Раскрывается структура указанного феномена, согласно которой обосновываются научные подходы. Выбор научных подходов ориентирован как на процесс исследования, так и на процесс формирования художественно-смысловых представлений студентов-пианистов. Определены когнитивно-рефлексивный, акме - витагенный, художественно-семиологической и контектнисно-герменевтический научные подходы.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18858
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Yuie.pdf308.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.