У статті продовжено розгляд деяких методичних аспектів навчання основ теорії і методів оптимізації студентів інформатичних спеціальностей і спеціалізацій педагогічних університетів. Наведено класифікацію різних видів аналізу задач оптимізації на етапах постановки і після отримання оптимального розв’язку, а також приклади їх застосування за допомогою інформаційних технологій. Вміння проводити всебічну оцінку оптимальних розв’язків і значень відповідних величин в процесі розв’язування задач оптимізації сприяє розвитку у студентів математичних та інформатичних компетентностей і забезпечує необхідну їх практичну підготовку як майбутніх фахівців.
В статье продолжено рассмотрение некоторых методических аспектов обучения основам теории и методов оптимизации студентов информатических специальностей и специализаций педагогических университетов. Приведена классификация различных видов анализа задач оптимизации на этапах постановки и после получения оптимального решения, а также примеры их применения с использованием информационных технологий. Умение проводить всестороннее оценивание оптимальных решений и значений соответствующих величин при решении задач оптимизации способствует развитию у студентов математических и информатических компетентностей и обеспечивает необходимую их практическую подготовку как будущих специалистов.
The article continues to consider some methodological aspects of teaching basics of theory and methods of optimization of students of information science specialities and specializations of pedagogical universities. The classification of different types of analysis of optimization problems at the stage of the statement and after getting an optimal solutions, and examples of their application using information technologies are given. The ability to conduct a comprehensive assessment of optimal solutions and values of corresponding quantities for solving optimization problems promotes students' mathematical and information science competencies and provides them with necessary practical training as future professionals.