Суть розробки, основні результати:
Література: 1. Супрун М. О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина XIX – перша половина XX ст.): монографія / М. О. Супрун. – К.: Вид. КЮІ МВСУ Паливода А.В., 2005. – 326 с.
2. Супрун М. О. Музей дефектології України: історія його створення / М. О. Супрун// Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.: НМЦВО, НМЦСО, 2001. – Вип. 29. – С. 196-201.
3. Супрун М.О. Організація пропедевтичної практики майбутніх психологів у допоміжній школі-інтернаті (історія питання) / М. О. Супрун // Дефектологія. – 2001. – №3. – С. 37-38.