Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Системний підхід у психолого-педагогічній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання в університетах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Титова, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-04-26T09:25:50Z
dc.date.available 2018-04-26T09:25:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Титова, Н. М. Системний підхід у психолого-педагогічній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання в університетах / Н. М. Титова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка : наук. журн. / Чорном. держ. ун-т імені Петра Могили. / ред. кол. : О. П. Мещанінов (голова) [та ін.]. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ імені Петра Могили, 2017. – Т. 303, Вип. 291. – С. 15−19. ua
dc.identifier.issn 2311-0287
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18746
dc.description Обсяг 0,40 друк. арк. ua
dc.description.abstract У статті представлено експериментальну перевірку системного підходу у психолого-педагогічній підготовці фахівців галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» освітнього ступеня «Бакалавр» у Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Визначено шляхи реалізації системного підходу у підготовці майбутніх педагогів професійного навчання, що дозволить диверсифікувати психолого-педагогічну складову змісту професійної освіти в університетах та забезпечити її інтегративність, наступність та неперервність. ua
dc.description.abstract В статье представлено экспериментальную проверку системного подхода к психолого-педагогической подготовки специалистов отрасли знаний 01Образование / Педагогика специальности 015 «Профессиональное образование (по специализациям)» образовательного степени «Бакалавр» в НПУ имени М. П. Драгоманова. Определены пути реализации системного подхода в подготовке будущих педагогов профессионального обучения, что позволит диверсифицировать психолого-педагогическую часть содержания профессионального образования в университетах та обеспечить ее системность, преемственность и непрерывность. ua
dc.description.abstract The article presents the experimental verification of the systematic approach in the psychological-pedagogical training vocational education teachers in knowledge 01 Education / Pedagogy of specialty 015 «Professional education (in specialization)» of the educational degree «Bachelor» at the Dragomanov National Pedagogical University. The ways of implementing a systematic approach in the training of future vocational training teachers are determined, which will allow diversifying the psychological and pedagogical component of the content of vocational education at the universities and ensuring its systematicness, succession and continuity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво Чорноморський національний університет імені Петра Могили ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject педагог професійного навчання ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject профессиональное образование ua
dc.subject педагог профессионального обучения ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject vocational education and training ua
dc.subject teacher of vocational education and training ua
dc.subject system approach ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:62/69]:159.9 ua
dc.title Системний підхід у психолого-педагогічній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання в університетах ua
dc.title.alternative System approach to psychological-pedagogical training future vocational education teachers at the university ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу