У статті викладені результати факторного аналізу масиву оцінок учнями (обох статей разом) літературних жанрів і інформації, результати рангування й факторний аналіз уподобань до літературних жанрів і інформації окремо в учнів жіночої статі та в учнів чоловічої статі, оцінку значущості відмінностей в уподобаннях до літературних жанрів у старшокласників і старшокласниць, результати аналізу даних про уподобання до літературних жанрів і інформації.
В статье кратко изложены результаты факторного анализа массива оценок учениками (обоих полов вместе) литературных жанров и информации, результаты ранжирования и факторный анализ предпочтений к литературным жанрам и информации отдельно у учащихся женского пола и у учащихся мужского пола, оценку значимости различий в предпочтениях к литературным жанрам у старшеклассников и старшеклассниц, результаты анализа данных о предпочтениях к литературным жанрам и информации.
The article briefly summarizes the results of factor analysis an array of grades by students (both sexes together) of literary genres and information, ranging results and factor analysis of preferences for literary genres and information separately from female students and male students, assessing the significance of differences in preferences for literary genres in boys and girls, the results of analysis of data on preferences for literary genres and information separately for students of different sexes.