Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хуан Ханьцзе
dc.date.accessioned 2018-04-12T08:10:50Z
dc.date.available 2018-04-12T08:10:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хуан Ханьцзе. Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Хуан Ханьцзе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 155-160. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18674
dc.description.abstract Готовність майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства аналізується у невід’ємно від ансамблевого виконавства. Підкреслюється, що ансамблеве музикування акумулює різні аспекти розвитку професійно необхідних комунікативних умінь майбутнього музиканта-вчителя. Колективний характер ансамблевої творчості розглядається у діалектиці з індивідуальною самореалізацією кожного з партнерів. Доведено процесуальний характер і трифазовість готовності до сценічного партнерства. У структурі готовності виокремлено когнітивно-рефлексивний, діяльнісно-операційний, мотиваційно-вольовий, комунікативний компоненти . ua
dc.description.abstract Readiness for the scenic partnership of future music teacher, as well as the ensemble performance has been analyzed by the author of this article. It is being emphasized that playing music in ensemble accumulates different aspects of professional development and communicative skills needed for the future music teacher. Collective nature of the ensemble creativity is considered taking into account the dialectics of individual self-realization of eath partner. Procedural nature and three phases of readiness for scenic partnership have been proven in the article: preparatory stage, scenic performance, reflection of performance. The structure of readiness distinguishes cognitive-reflective, active and operational, motivational and volitional, and communicative components as parts of multicomponent quality of musician. ua
dc.description.abstract Готовность будущого учителя музики к сценическому партнерству анализируется в святи с ансамблевым исполнительством. Подчеркивается, что ансамблевое музицирование аккумулирует различные аспекты развития профессионально необходимых коммуникативных умений будущого музиканта-педагога. Коллективный характер ансамблевого творчества рассматривается в диалектике с индивидуальной самореализацией каждого из партнеров. Доказаны процессуальность и трехфазовость готовности к сценическому партнерству. В структуре готовности выделены когнитивно-рефлексивный, деятельностно-операциональный, мотивационно-волевой, коммуникативный компоненты. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject готовність до сценічного партнерства ua
dc.subject ансамблеве виконавство ua
dc.subject сценічний виступ ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject readiness for scenic partnership ua
dc.subject ensemble performance ua
dc.subject scenic performance ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject готовность к сценическому партнерству ua
dc.subject ансамблевое исполнительство ua
dc.subject сценеское выступление ua
dc.subject.classification 378.011 ua
dc.title Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу