У статті розкриваються особливості формування професійної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування в процесі фахової підготовки магістрів зі спеціальності 281 - "Публічне управління та адміністрування". Визначено, що успішний розвиток професійної культури майбутнього фахівця державного службовця в магістратурі можливий за умов: зорієнтованості навчально-виховного процесу на різнобічний розвиток культури майбутнього управлінця; цілеспрямованого формування позитивної мотивації до службової діяльності та стійкої потреби в саморозвитку професійної культури; упровадження оптимальної сукупності форм і методів організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток професійної культури; орієнтації навчальних предметів на формування цілісної структури особистості магістрантів.
В статье раскрываются особенности формирования профессиональной культуры будущих специалистов публичного управления и администрирования в процессе профессиональной подготовки магистров по специальности 281 - "Публичное управление и администрирование". Установлено, что успешное развитие профессиональной культуры будущего специалиста государственного служащего в магистратуре возможно при условиях: ориентации учебно-воспитательного процесса на всестороннее развитие культуры будущего управленца; целеустремленного формирования позитивной мотивации к служебной деятельности и стойкой потребности в саморазвитии профессиональной культуры; внедрение оптимальной совокупности форм и методов организации образовательного процесса, направленного на развитие профессиональной культуры; ориентации учебных предметов на формирование целостной структуры личности магистрантов.
There are considered the features of formation of professional culture of the future professionals of public management and administration in the professional training of masters in the field 281 - "Public Management and Administration " in the this article. They are determined that the development of professional culture of the future expert civil servant for the master possible conditions: orientation of the educational process in the development of diverse culture of the future managers; purposeful formation of positive motivation to performance management and permanent needs of professional self-development culture. They are considered the implementation of optimal forms and methods of educational process aimed at developing professional culture; orientation course is development of integrated personality structure undergraduates.