В статті розкрито результати емпіричного вивчення соціальних і психологічних чинників розвитку професійної "Я-концепції" студентів коледжів медичного профілю. Подано розуміння психологічної сутності та структури феномена "професійна "Я-концепція" майбутніх фахівців у галузі медицини". Презентовано авторську модифікацію анкети, застосованої з метою емпіричного дослідження соціальних і психологічних чинників розвитку професійної "Я-концепції" студентів 1-4 курсів медичних коледжів. Розкрито одержані кількісні та якісні показники значущості соціальних і психологічних чинників у процесі розвитку професійної "Я-концепції" студентів медичних коледжів.
В статье отражены результаты эмпирического изучения социальных и психологических факторов развития профессиональной "Я-концепции" студентов колледжей медицинского профиля. Подано понимание психологической сущности и структуры феномена "профессиональная "Я-концепция" будущих специалистов в области медицины". Представлено авторскую модификацию анкеты, примененной с целью эмпирического исследования социальных и психологических факторов развития профессиональной "Я-концепции" студентов 1-4 курсов медицинских колледжей. Раскрыты полученные количественные и качественные показатели значимости социальных и психологических факторов в развитии профессиональной "Я-концепции" студентов медицинских колледжей.
The article presents the results of an empirical study of social and psychological factors of development of professional "Self-concept" of students of medical colleges. Posted was copyright psychological understanding of the nature and structure of the phenomenon of "professional "Self-concept" future professionals in the medical field". Presented of authors modufication questionnaire applied to the empirical study of social and psychological factors of development of professional "Self-concept" of students of 1-4 courses of medical colleges. Solved obtained quantitative and qualitative indicators of the importance of social and psychological factors in the development of professional "Self-concept" of students of medical colleges.