Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в історії педагогіки України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тхоржевська, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2012-11-29T22:10:41Z
dc.date.available 2012-11-29T22:10:41Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тхоржевська, Тетяна Дмитрівна. Розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в історії педагогіки України : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 / Т. Д. Тхоржевська ; наук. кер. М. Б. Євтух ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 38 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1852
dc.description.abstract У дисертації визначаються основні тенденції, проблеми розвитку теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в Україні. На основі порівняльного аналізу церковної та науково-педагогічної точок зору на розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі визначено українські православні освітньо-виховні традиції. Розкрито історичний феномен православної педагогіки як педагогіки воцерковлення. Процес розвитку православного виховання в Україні розкритий в контексті загальноєвропейського процесу розвитку педагогічної думки. Визначено шляхи впливу християнства як світової релігії на розвиток педагогічної думки в Україні. Проаналізовано вплив християнства на сучасний стан світської педагогічної науки в Україні. Виявлено головні теми, що хвилюють сучасних православних священиків і світських науковців у зв’язку із завданням морально-релігійного виховання. Розкрита загальна еволюція ідей свободи і гуманізму у вихованні, загальне та відмінне в їх інтерпретації світськими та православними педагогами. Розкрита практика вирішення проблеми морально-релігійного виховання в країнах Європи і США. Виявлені механізми дії та сформульовані окремі закономірності функціонування виховних систем. ru_RU
dc.description.abstract The thesis defines main tendencies, problems of the development of theory and practice of children upbringing on the basis of orthodox morality in Ukraine. The Ukrainian orthodox educational and upbringing traditions are defined on the basis of comparative analysis of church and scientific – pedagogical views with respect to the development of theory and practice of the children upbringing based on the orthodox morality. The historical phenomena of the orthodox pedagogics as the one of the churching is discovered. The process of the development of orthodox education in Ukraine is represented in the context of the general European process of the development of pedagogical thought. The ways of influence of Christianity as a world religion on the development of pedagogical thought in Ukraine are determined. The influence of Christianity on the present state of secular pedagogical science in Ukraine is studied. The key implications that arise interest of contemporary priests and secular scientists to the effect of the implementation of morality and religion education tasks are formulated. The general evolution of the idea of freedom and humanity for the education is identified by secular and orthodox pedagogists, both the general and the different in their interpretation. The practice of addressing the problem of the moral and religion education in the countries of Europe and the USA is handled. The mechanisms of the function of various educational systems are identified on the basis of which particular patterns of the function of educational systems are formulated. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject розвиток теорії та практики православного виховання ru_RU
dc.subject традиції істинного православного виховання ru_RU
dc.subject українські православні освітньо-виховні традиції ru_RU
dc.subject педагогіка воцерковлення ru_RU
dc.subject Святе Письмо ru_RU
dc.subject святоотцівське вчення ru_RU
dc.subject християнство ru_RU
dc.subject християнські моральні цінності ru_RU
dc.subject морально-релігійне виховання ru_RU
dc.subject ідеї свободи і гуманізму ru_RU
dc.subject development of theory and practice of orthodox upbringing ru_RU
dc.subject traditions of true orthodox upbringing ru_RU
dc.subject Ukrainian orthodox educational and upbringing traditions ru_RU
dc.subject pedagogics of the churching ru_RU
dc.subject Sacred Script ru_RU
dc.subject Sacred father’s teaching ru_RU
dc.subject Christianity ru_RU
dc.subject Christian moral values ru_RU
dc.subject moral and religion upbringing ru_RU
dc.subject ideas of freedom and humanism ru_RU
dc.subject.classification 37.034:2 ru_RU
dc.title Розвиток теорії та практики виховання дітей на засадах православної моралі в історії педагогіки України ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу