У статті висвітлено значення економічної підготовки для формування у школярів рис економічної самочинності та підприємливості; розроблено структуру процесу економічної підготовки шкільництва на уроках трудового навчання та проведено відбір навчальної інформації економічного характеру; відзначено важливість використання міжпредметних зв’язків як синтезуючого чинника у процесі формування уявлень про цілісність та неподільність матеріального світу.
В статье отражено значение экономической подготовки для формирования у школьников качеств экономического самоуправства и предприимчивости; разработана структура процесса экономической подготовки школьников на уроках трудового обучения и проведен отбор учебной информации экономического характера; отмечена важность использования межпредметных связей как синтезирующего фактора в процессе формирования представлений о целостности и неделимости материального мира.
In the article the value of economic preparation is reflected for forming for the schoolboys of internalss of economic arbitrariness and enterprise; the structure of process of economic preparation of schoolboys is worked out on the lessons of labour studies and the selection of educational information of economic character is conducted; importance of the use of intersubject connections is marked as a synthesizing factor in the process of forming of pictures of integrity and indivisibility of the material world.