DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18351
Title: Етапність формування трудових умінь та навичок майбутніх учителів технологій у навчальному процесі ВНЗ
Authors: Хищенко, О. О.
Keywords: уміння
навички
трудові уміння
трудові навички
система трудових навичок
етапи формування умінь та навичок
умения
навыки
трудовые умения
трудовые навыки
система трудовых навыков
этапы формирования умений и навыков
skills
abilities
work skills
system skills
stages of formation and skills
Issue Date: 2010
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Хищенко, О. О. Етапність формування трудових умінь та навичок майбутніх учителів технологій у навчальному процесі ВНЗ / О. О. Хищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 6. - С. 221-226.
Abstract: У статті розглядаються етапи формування трудових умінь та навичок майбутніх учителів технологій, як своєрідна відповідь на проблемну ситуацію, що виникла у зв’язку з необхідністю забезпечити сучасну якість освіти.
В статье рассматриваются этапы формирования трудовых умений и навыков будущих учителей технологий, как своеобразный ответ на проблемную ситуацию, возникшую в связи с необходимостью обеспечить современное качество образования.
This article discusses the stages of formation of labor and skills of future teachers of technology, as a peculiar response to a problematic situation that has arisen in connection with the need to provide modern quality education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18351
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hishenko.pdf305.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.