DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 13. Проблеми трудової та професійної підготовки » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18266
Title: Трудова підготовка на основі комплексної системи як основа цілісного уявлення школярів про світ (1920-1933 рр.)
Authors: Кузьменко, В. В.
Keywords: зміст освіти
світосприйняття
інтеграція
знання
світобачення
трудове навчання
комплексна система навчання
предметна система навчання
содержание образования
мировосприятие
интеграция
знания
мировидение
трудовое обучение
комплексная система обучения
предметная система обучения
matter of education
mentality
knowledge integration
world outlook
complex system of training
subject system of training
Issue Date: 2010
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузьменко, В. В. Трудова підготовка на основі комплексної системи як основа цілісного уявлення школярів про світ (1920-1933 рр.) / В. В. Кузьменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 6. - С. 97-102.
Abstract: У статті показано ефективний вплив на формування в учнів цілісних уявлень про світ таких інтеграторів знань як комплексна система навчання та її таких складових, як метод проектів, дослідницька та експериментальна роботи, показано їх застосування в практиці роботи шкіл у 20-30 роки ХХ століття.
В статье показано эффективное влияние на формирование в учащихся целостных представлений о мире таких интеграторов знаний как комплексная система обучения и ее составляющих как метод проектов, исследовательская и экспериментальная роботы, показано их применение в практике роботы школ в 20-30 года ХХ столетия.
The article shows the effective influence upon forming pupils’ integral beliefs about the world caused by such integrators as complex system of training and its following components: method of projects, research and experimental work. The author describes their practical usage in school work in the 20th-30th years of the XXth century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18266
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuzmenko.pdf309.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.