DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 36 (49) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18226
Title: Освіта як система суб'єкт-суб'єктних відносин: відповідальність як основа свободи і творчості
Authors: Линовицька, А.
Keywords: людина
освіта
суб’єкт
суб’єкт освіти
навчання
творчість
відповідальність
свобода
человек
образование
субъект
субъект образования
обучение
творчество
ответственность
people
education
the subject
the subject of education
learning
creativity
responsibility
freedom
Issue Date: 2016
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Линовицька, А. Освіта як система суб'єкт-суб'єктних відносин : відповідальність як основа свободи і творчості / А. Линовицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 210-216.
Abstract: Освіта аналізується як система суб’єкт-суб’єктних відносин, основними показниками ефективності яких є органічна взаємовідповідність свободи і відповідальності; автор зазначає, що всі учасники навчально-виховного процесу є одночасно його суб’єктами і об’єктами; всі вони мають право на свободу і одночасно – зобов’язані нести певну міру відповідальності за свої дії.
Образование анализируется как система субъект-субъектных отношений, основными показателями эффективности которых является органическое соотношение свободы и ответственности; автор отмечает, что все участники учебно-воспитательного процесса являются одновременно его субъектами и объектами; все они имеют право на свободу и одновременно обязаны нести определенную меру ответственности за свои действия.
Education is analyzed as a system of subject-subjective relations, the main indicators of the effectiveness of which is an organic relation between freedom and responsibility; the author notes that all participants in the educational process is both its subjects and objects; they all have the right to freedom and at the same time are required to bear some measure of responsibility for their actions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18226
Appears in Collections:Випуск 36 (49)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Linovitska.pdf338.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.