DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 37 (50) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18164
Title: "Смерть Блока" як основа декадентського мортального кінокоду та деякі інші зрізи танатології кіно
Authors: Кирилова, О. О.
Keywords: мортальний кінокод
структура символу
принцип зміщення
розщеплення
кінотаф
хронотоп
декаданс
мортальный кинокод
структура символа
принцип смещения
расщепление
кинотаф
mortal cinematic code
symbolic structure
principle of displacement
split
cinetaph
chronotope
decadence
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кирилова, О. О. "Смерть Блока" як основа декадентського мортального кінокоду та деякі інші зрізи танатології кіно / О. О. Кирилова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 37(50). - С. 45-54.
Abstract: Стаття присвячена деталізованому культурологічному аналізу конструкту "декадентського мортального кінокоду" на матеріалі фільмів зарубіжних кінорежисерів Дж. Джармуша, О. Тепцова, А. Ґермана, К. Лопушанського, Т. Хупера, Т. ван Авермаета, О. Паркера та ін. У статті розкрито культурологічні концепти "смерті Олександра Блока", "ефекту Доріана Грея", "інверсивної хронофігури смерті" як формотворчі для "декадентського мортального кінокоду" та підпорядковані єдиному структурному принципові "зміщення" всередині синематичного коду й універсального символу.
Статья посвящена детализированному культурологическому анализу конструкта "декадентского мортального кинокода" на материале фильмов зарубежных кинорежиссеров Дж. Джармуша, О. Тепцова, А. Германа, К. Лопушанского, Т. Хупера, Т. ван Авермаэта, О. Паркера и др. В статье раскрыты культурологические концепты "смерти Александра Блока", "эффекта Дориана Грея", "инверсивной хронофигуры смерти" как формотворческие для "декадентского мортального кинокода" и подчинены единому структурному принципу "смещения" внутри синематического кода и универсального символа.
The point of the article is the detailed cultural research of the "decadent cinematic code" based on a number of works produced by foreign film directors: J. Jarmush, O. Teptsov, A. German, K. Lopushansky, T. Hooper, T. Van Avermaet, O. Parker et al. The key cultural concepts: "Alexander Blok`s death", "The Picture of Dorian Gray Effect", "inversive chronological figure of death" are described in the article as formative for the "decadent cinematic code" and subordinated to the common principle of displacement inside the cinematic codes and universal symbols.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18164
Appears in Collections:Випуск 37 (50)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrylova.pdf406.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.