DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 2 Ч. 1 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18053
Title: | Формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти дитиноцентрованої мотивації до професійної діяльності |
Other Titles: | Formation of the child-centric motivation for professional activity of pre-school education teacher |
Authors: | Луценко, Ірина Олексіївна |
Keywords: | дитиноцентризм дитиноцентрована мотивація емоційно-ціннісне ставлення особистісно- орієнтована модель child-centrism childcentric motivation emotional-value attitude person-oriented model |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво "Гілея" |
Citation: | Луценко, І. О. Формування у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти дитиноцентрованої мотивації до професійної діяльності = Formation of the child-centric motivation for professional activity of pre-school education teacher / І. О. Луценко // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. І : Педагогічні науки. – С. 64-76. |
Abstract: | У статті розв’язується завдання щодо визначення та теоретичного обґрунтування структурних складових
дитиноцентрованої мотивації майбутніх вихователів до професійної діяльності у закладах дошкільної
освіти, розкриття механізмів формування такої мотивації. In the article, the task of determining and theoretically substantiating the structural components of the childcentric motivation for professional activity of pre-school education teacher is unleashed and mechanisms for the formation of such motivation are revealed. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18053 |
Appears in Collections: | Наукові праці Факультету педагогіки та психології Випуск 2 Ч. 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lutsenko I..pdf | 247.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.