Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kyvliuk, O. P.
dc.date.accessioned 2018-02-14T09:55:26Z
dc.date.available 2018-02-14T09:55:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Kyvliuk, O. P. Reflection of the phenomenon of information pedagogy in the context of educational discourse = Рефлексія феномену інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу / O. P. Kyvliuk // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. І : Педагогічні науки. – С. 7-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18048
dc.description.abstract Information pedagogy is an integral part of the historical process of education modernization, and consequently, relevant social and cultural changes delegate to modern education new tasks in the context of informatization of education and creation of a single informational educational space. Studies of information pedagogy have a direct impact on pedagogical practice. That is, the study of the laws of activation and the ways of introducing such a contradictory phenomenon as information pedagogy into the real educational process makes it possible to determine dependence of qualitative characteristics of the educational process modernization on the process of information pedagogy development in the context of educational discourse. ua
dc.description.abstract Інформаційна педагогіка є невід’ємною складовою історичного процесу модернізації освіти, а відтак відповідні соціокультурні зміни делегують сучасній освіті нові завдання в контексті інформатизації освіти та створення єдиного інформаційного освітнього простору. Дослідження інформаційної педагогіки здійснюють безпосередній вплив на педагогічну практику. Тобто вивчення закономірностей активізації та шляхів впровадження в реальний навчально-виховний процес такого суперечливого явища, як інформаційна педагогіка, дає можливість визначити залежність якісних характеристик модернізації освітнього процесу від процесу розвитку інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject information pedagogy ua
dc.subject informatization of education ua
dc.subject informational educational space ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject educational process ua
dc.subject інформаційна педагогіка ua
dc.subject інформатизація освіти ua
dc.subject інформаційний освітній простір ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject.classification 37.091.2:004 ua
dc.title Reflection of the phenomenon of information pedagogy in the context of educational discourse ua
dc.title.alternative Рефлексія феномену інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу