DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18007
Title: Перспективи використання математичних моделей тестів для шкалювання результатів ЗНО
Authors: Лісова, Т. В.
Миляник, А. І.
Keywords: модель Partial Credit
шкалювання
латентна характеристика
рівень підготовки учасника тестування
складність завдання
Partial Credit Model
scaling
latent characteristic
person ability
item difficulty
Issue Date: 2003
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Лісова, Т. В. Перспективи використання математичних моделей тестів для шкалювання результатів ЗНО / Т. В. Лісова, А. І. Миляник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 107-112.
Abstract: У статті за даними пробного інтернет-тестування, за змістом та формою максимально наближеного до реального, розглянуто можливість представлення результатів ЗНО на єдиній інтервальній шкалі для об ’єктивного вимірювання рівнів підготовленості учасників тестування та складностей завдань за допомогою математичної моделі Partial Credit.
The article deals with the opportunity of reporting the results of the EIT in a single interval scale for the objective measurement of person ability and item difficulty, according to Partial Credit model. For this purpose were used the data of online testing, which content and _ form is close to real conditions
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18007
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisova.pdf273.42 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.