DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17995
Title: Тести зовнішнього незалежного оцінювання з історії України та деякі питання їх удосконалення
Authors: Романишин, Н. Ю.
Keywords: ЗНО
глобалізація
толерантність
полікультурний простір
Ukrainian culture
globalization
tolerance
multicultural space
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Романишин, Н. Ю. Тести зовнішнього незалежного оцінювання з історії України та деякі питання їх удосконалення / Н. Ю. Романишин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 176-180.
Abstract: У статті пропонується засобами тестових запитань ЗНО, у яких відображатиметься внесок у світову наукову та культурну спадщину як українців, так і представників тих народів, що проживали у різні часи на території України, формувати установки власної української ідентичності та самоповаги і водночас толерантності та поваги до представників інших народів.
In the article it is offered by means of test questions of EIT, which shows a contribution of Ukrainian as well as representatives of other nations living in different times in the teritory of Ukraine, in the world's scientific and cultural heritage, to form the set up of own Ukrainian identity and self-esteem, at the same time the tolerance and the respect o f representatives of other nations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17995
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanyshyn.pdf140.88 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.