DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17987
Title: Усовершенствование системы поступления в высшие учебные заведения на основе комплексной оценки знаний
Authors: Товажнянский, Л. Л.
Любчик, Л. М.
Keywords: ранжування абітурієнтів
стандартизація показників
комплексна оцінка знань
applicants ranking
indicators standardization
the comprehensive complex knowledge evaluation
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Товажнянский, Л. Л. Усовершенствование системы поступления в высшие учебные заведения на основе комплексной оценки знаний / Л. Л. Товажнянский, Л. М. Любчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи :зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 211-217.
Abstract: Аналізуються проблеми, що пов'язані з існуючою системою ранжування абітурієнтів при зарахуванні до вищих навчальних закладів на основі використання результатів зовнішнього незалежного оцінювання. Пропонуються шляхи досконалення методики ранжирування на основі використання комплексного показника оцінки знань.
The problems associated with the existing system of applicants ranking for admission to higher education based on the results of an independent external evaluation are analyzed. The ways to improve the methodology for ranking based on the use of the complex index of knowledge evaluation are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17987
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tovazhnianskyy.pdf396.62 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.