DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974
Title: Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ
Authors: Аветисян, Л. А.
Keywords: компетентнісний підхід
ФДОС
освітні програми
competent-based approach
FSES
educational programs
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Аветисян, Л. А. Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ / Л. А. Аветисян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 3-7.
Abstract: На перших етапах запровадження компетентнісного підходу в процес розробки освітніх програм в Росії виникли невідповідності між заявленим бажаним результатом і механізмами його досягнення. Запропонована стаття покликана виявити основні точки розриву між принципами, передбаченими компетентнісним підходом, та обмеженнями федеральних державних стандартів (ФДОС) РФ.
From the early stages of implementation of competence-based approach in the process of educational programs development in Russia there were a lot of discrepancies between the declared outcomes and mechanisms to achieve it. This article aims to identify the main gap between the principles of the competence-based approach and the limitations of the federal state educational standards (FSES) of the Russian Federation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974
Appears in Collections:Випуск 43

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avetysian.pdf148.42 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf125.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.