DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 43 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974
Title: | Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ |
Authors: | Аветисян, Л. А. |
Keywords: | компетентнісний підхід ФДОС освітні програми competent-based approach FSES educational programs |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Citation: | Аветисян, Л. А. Проблемы внедрения компетентностного подхода при разработке образовательных программ в вузах РФ / Л. А. Аветисян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 3-7. |
Abstract: | На перших етапах запровадження компетентнісного підходу в процес розробки освітніх програм в Росії виникли невідповідності між заявленим бажаним результатом і механізмами його досягнення. Запропонована стаття покликана виявити основні точки розриву між принципами, передбаченими компетентнісним підходом, та обмеженнями федеральних державних стандартів (ФДОС) РФ. From the early stages of implementation of competence-based approach in the process of educational programs development in Russia there were a lot of discrepancies between the declared outcomes and mechanisms to achieve it. This article aims to identify the main gap between the principles of the competence-based approach and the limitations of the federal state educational standards (FSES) of the Russian Federation. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17974 |
Appears in Collections: | Випуск 43 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Avetysian.pdf | 148.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
zmist.pdf | 125.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.