Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання степ-аеробіки під час занять з фізичного виховання з дітьми старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хлус, Н. О.
dc.date.accessioned 2018-02-09T13:49:30Z
dc.date.available 2018-02-09T13:49:30Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хлус, Н. О. Використання степ-аеробіки під час занять з фізичного виховання з дітьми старшого дошкільного віку / Н. О. Хлус // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 495-499. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17912
dc.description.abstract У статті проаналізовано здоров’язбережувальну технологію фізичного виховання дітей дошкільного віку – степ- аеробіку. З’ясовано, що впровадження степ-аеробіки у навчально-виховний процес дітей старшого дошкільного віку визначає: збільшення рівня фізичної підготовленості дошкільників до навчання у школі, розвиток координаційних здібностей, фізичних якостей – м’язової сили, спритності, витривалості, гнучкості; зміцненням кістково-м’язової системи, підвищення функціональної діяльності органів і систем організму. У дітей старшого дошкільного віку спостерігається горда постава, розкутість в рухах та їх невимушеність. Кожен дошкільник на заняттях зі степ-аеробіки знаходить фізичне і моральне задоволення, отримує заряд енергії, бадьорості та позитивних емоцій, з ентузіазмом оволодіваючи новими базовими кроками зі степ-аеробіки. Результатом реалізації даної технології, проведення корекційної роботи в загальній системі фізкультурно- оздоровчої роботи в ДНЗ, стала позитивна динаміка зміцнення стану здоров’я дітей, з’явилась якість у техніці виконання рухів і виразність у моториці. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована технология сохранения здоровья физического воспитания детей дошкольного возраста – степ-аэробика. Определено, что введение степ-аэробики в учебно-воспитательный процесс детей старшего дошкольного возраста определяет: повышение уровня физической подготовленности дошкольников до обучения в школе, развитие координационных способностей, физических качеств – мышечной силы, ловкости, выносливости, гибкости, укрепление костно-мышечной системы, повышение функциональной деятельности органов и систем организма. У детей старшего дошкольного возраста наблюдается гордая осанка, раскованность в движениях и их непринужденность. Каждый дошкольник на занятиях степ-аэробики находит физическое и моральное удовлетворение, получает заряд энергии, бодрости и положительных эмоций, с энтузиазмом овладевает новыми базовыми шагами по степ-аэробике. Результатом реализации данной технологии, проведения коррекционной работы в общей системе физкультурно-оздоровительной работы в ДУЗ, стала положительная динамика укрепления состояния здоровья детей, появилась качество в технике выполнения движений и выразительность в моторике. ua
dc.description.abstract The article analyzes the health keeping technology – step-aerobics – of senior preschool children’s physical education. It was found that the introduction of step aerobics in the educational process of senior preschool children means: increasing the level of physical readiness of senior preschool children to training at school, develop coordination skills and physical qualities – muscle strength, agility, endurance, flexibility; strengthening the musculoskeletal system, increasing functional activity of organs and body systems. Senior preschool children have a proud posture, emancipation movements and their ease. Each preschool senior child after step-aerobics classes feels physical and moral satisfaction, receives a boost of energy, vitality and positive emotions, new enthusiastically mastering basic aerobics steps. The result of this technology, carrying out correctional work in the basic system of recreation activities in kindergarten was the positive dynamics of strengthening the health of children, the technique quality and expressiveness of movements in motility were appeared. Thus, the use of step aerobics improves the efficiency of the educational process, provides an individual approach to each child, can equip senior preschool children sustained interest in physical culture and sports, which is one of the most important conditions for formation motivation for a healthy lifestyle. Purposeful works of kindergarten physical education, system health measures provide quality basic training children for school life, enhance pedagogical competencies preschool teachers and parents. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject стан здоров’я ua
dc.subject здоров’язбережувальні технології ua
dc.subject степ-аеробіка ua
dc.subject рухова активність ua
dc.subject діти старшого дошкільного віку ua
dc.subject технологии сохранения здоровья ua
dc.subject степ-аэробика ua
dc.subject двигательная активность ua
dc.subject дети старшего дошкольного возраста ua
dc.subject состояние здоровья ua
dc.subject health keeping technology ua
dc.subject step-aerobics ua
dc.subject physical activity ua
dc.subject senior preschool children ua
dc.subject state of health ua
dc.title Використання степ-аеробіки під час занять з фізичного виховання з дітьми старшого дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу