DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 38 (51) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17739
Title: Співвідношення світської та духовної освіти: вітчизняний досвід ХІХ ст.
Authors: Мозгова, Н. Г.
Keywords: світська освіта
духовна освіта
освітянські традиції
академічна корпоративність
освітянські реформи
светское образование
духовное образование
образовательные традиции
академическая корпоративность
образовательные реформы
secular education
spiritual education
educational traditions
academic corporatism
educational reforms
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мозгова, Н. Г. Співвідношення світської та духовної освіти : вітчизняний досвід ХІХ ст. / Н. Г. Мозгова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 38(51). - С. 140-146.
Abstract: В статті висвітлюються теоретичні та соціокультурні підвалини узгодженості світської і духовної освіти на теренах вітчизняного досвіду XIX ст. На цьому тлі виявлено, що зародження й формування вітчизняної освітянської традиції сягає своїм корінням на початок XIX ст., коли було закладено та запроваджено в життя ряд тих освітянських реформ, які поклали початок традиції, яка існує й сьогодні відносно співвідношення світської і духовної освіти, а ретельне вивчення її надало можливість краще зрозуміти і конструктивно вирішувати ті проблеми, які постають сьогодні перед сучасною освітою України.
В статье освещаются теоретические и социокультурные основания соотношения светского и духовного образования на почве отечественного опыта XIX века. На этом фоне выявлено, что зарождение и формирование отечественной образовательной традиции уходит своими корнями к началу XIX века, когда были заложены и внедрены в жизнь ряд тех образовательных реформ, которые и положили начало той традиции, которая существует и сегодня относительно соотношения светского и духовного образования, а его пристальное изучение дало возможность лучше понять и конструктивно решать те проблемы, которые возникают сегодня в современном образовании Украины.
The article is devoted to analysis of theoretic and socio-cultural foundations of secular and spiritual education correlations in the context of domestic experience in ХIХth century. On this background, was discovered that the origin and formation of the national educational tradition reaches its roots in the early nineteenth century, when those series of educational reforms – which initiated tradition that exists for today regarding the correlation between secular and spiritual education – was founded and established. And its careful studying provided us an opportunity for better understanding and constructive solving those problems that emerging today in front of contemporary education in Ukraine.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17739
Appears in Collections:Випуск 38 (51)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mozgova.pdf436.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.