DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17682
Title: Розв`язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики
Other Titles: Решение типичных тестовых заданий в процессе подготовки к ВНО по математике
Solving of typical test items during the preparation to IEA in mathematics
Authors: Школьний, О. В.
Захарійченко, Ю. О.
Keywords: ЗНО з математики
ДПА з математики
учні старшої школи
навчальні досягнення з математики
завдання на встановлення відповідностей
завдання з повним поясненням
ВНО по математике
ГИА по математике
ученики старших классов
учебные достижения по математике
задания на установление соответствий
задачи с полным объяснением
IEA in mathematics
SFE in mathematics
pupils of senior school
learning achievements in mathematics
items for finding of logic pairs
items with full explanation
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Школьний, О. В. Розв`язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики / О. В. Школьний, Ю. О. Захарійченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 203-210.
Abstract: У зв’язку з поверненням ЗНО функції ДПА підготовка до нього в сучасних умовах набула додаткової актуальності. Також до тесту ЗНО з математики повернуто завдання з повним поясненням, які були відсутні протягом тривалого часу. Через це багато вчителів змінили свою методику підготовки до ЗНО з математики, а нині мусять шукати шляхи до відновлення втрачених позицій. У даній роботі ми наводимо типові тестові завдання, які можуть бути використані вчителями математики під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. До кожного із цих завдань наведено повне розв’язання і методичні коментарі, у яких ми робимо акцент на їх характерних особливостях. Особливу увагу при цьому приділено завданням на встановлення відповідності та завданням із повним поясненням, оскільки за статистикою при виконанні завдань саме цих типів учнів допускають найбільшу кількість помилок. Ми вважаємо, що пропоновані методичні рекомендації сприятимуть забезпеченню якісної підготовки до ЗНО з математики учнів української старшої школи.
В связи с возвращением внешнему независимому оцениванию функции государственной итоговой аттестации подготовка к нему в современных условиях приобрела особую актуальность. Кроме того, в тест ВНО по математике возвращены задачи с полным объяснением, которые отсутствовали в течение длительного времени. В результате многие учителя принципиально изменили свою методику подготовки к ВНО по математике, а сейчас вынуждены искать новые пути к восстановлению утраченных позиций. Целью статьи является заполнение указанных выше методических пробелов в подготовке к внешнему независимому оцениванию по математике путем рассмотрения методики подготовки к решению тестовых задач тех типов, которые вызывают наибольшие трудности при прохождении тестирования. В данной работе мы приводим типичные тестовые задания, которые могут быть использованы учителями математики при подготовке к внешнему независимому оцениванию. К каждому из этих задач приведены полное решение и методические комментарии, в которых мы делаем акцент на их характерных особенностях. Особое внимание при этом уделено задачам на установление соответствия и задачам с полным объяснением, поскольку по статистике при выполнении задач именно этих типов учеников допускают наибольшее количество ошибок. Мы считаем, что предложенные в данной работе методические рекомендации будут способствовать обеспечению качественной подготовки к ВНО по математике учеников украинской старшей школы.
In connection with returning for EIA function of the SFA the preparation for it has become more actuality under modern conditions. Furthermore, the items with full explanation are returned to IEA test in mathematics, which were absent for a long time. As a result, many teachers have changed his method of preparation for IEA in mathematics, and is now forced to look for new ways to restore the lost positions. In this paper we present typical test items, which can be used by teachers of mathematics in preparation for independent external assessment. Complete solution and methodical comments for each of these tasks are given. In the mentioned above comments we pay much attention to their especial characteristics. Particular attention is paid to the items for finding of logic pairs and problems with a full explanation, because according to statistics in meeting the objectives of these types of students allow the greatest number of errors. We believe that the guidelines proposed in this paper will help to ensure quality training for IEA in mathematics for Ukrainian pupils of senior school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17682
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkolnyi.pdf340.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.