Фахівці спорту вищих досягнень та дитячо-юнацького футболу підкреслюють відсутність талановитої молоді для поповнення професійних команд. Однією з адекватних відповідей у
розглянутому аспекті являється подальше підвищення ефективності підготовки конкурентоспроможного, в найближчій перспективі, спортивного резерву на основі інтенсифікації вдосконалення якості науково-методичного супроводу тренувального процесу. Мета роботи -
обґрунтувати педагогічну технологію управління багаторічним процесом формування техніко-тактичної майстерності футболістів. Проведено аналіз програмних документів, літературних джерел і діяльності дитячих тренерів у процесі реалізації довготривалої програми підготовки юних футболістів. Показано, що існуючий "організований" футбол, система проведення дитячо-юнацьких змагань, як і педагогічні
підходи до навчання юних талантів, спрямовані на форсування тренувального процесу, досягнення миттєвих результатів, командно-групову форму проведення занять, які не сприяють індивідуальному розвитку і підготовці креативного, що володіє високим рівнем спортивної майстерності, гравця.
Визначена технологічна стратегія управління процесом навчання, яка заснована на послідовному розв'язанні етапних завдань, використанні ситуаційно-ігрового методу, характері діяльності тренера і учнів.
Специалисты спорта высших достижений и детско-юношеского футбола подчеркивают отсутствие талантливой молодежи для пополнения профессиональных команд. Одним из адекватных ответов в рассматриваемом аспекте
представляется дальнейшее повышение эффективности подготовки конкурентоспособного, в ближайшей перспективе, спортивного резерва на основе интенсификации совершенствования качества научно-методического сопровождения тренировочного процесса. Цель работы – обосновать педагогическую технологию управления многолетним процессом формирования технико-тактического
мастерства футболистов. Проведен анализ программных документов, литературных данных и деятельности детских тренеров в процессе реализации долговременной программы подготовки юных футболистов. Показано, что существующий "организованный" футбол, система проведения детско-
юношеских соревнований, как и педагогические подходы к обучению юных талантов, направлены на форсирование тренировочного процесса, достижение сиюминутных результатов, командно-групповую форму проведения занятий, которые не способствуют индивидуальному развитию и подготовке креативного, обладающего высоким уровнем спортивного мастерства, игрока. Определена
технологическая стратегия управления процессом обучения, основанная на последовательном решении этапных задач, использовании ситуационно-игрового метода, характере деятельности обучающего и обучаемого.
The specialists of sport of higher achievements and child-youth
football underline absence of talented young people for addition to the professional commands. One of adequate answers in the examined aspect is a further increase of efficiency of preparation competitive, in the nearest prospect, sport reserve on the basis of intensification of perfection of quality of scientifically-methodical
accompaniment of training process. Aim of work - to ground pedagogical technology of management the longterm
process of forming of технико-тактического mastery of footballers. The analysis of position papers is conducted, literary data and activity of child's trainers in the process of realization of the of long duration program of preparation young football. It is shown that the existent "organized" football, system of realization
of child-youth competitions,, as well as pedagogical going, near educating of young talents is sent to forcing of training process, achievement of momentary results, command-group form of realization of employments, that does not assist individual development and preparation креативного, possessing the high level of sport mastery, player. Technological strategy of management is certain the process of educating, based on the
successive decision of stage tasks, use of situatioonal-playing method, character of activity of teaching and taught.