DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 6(49) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17636
Title: Порівняльна характеристика показників розвитку психомоторних якостей та музичних здібностей в учнів музичних шкіл
Authors: Гоголь, М. В.
Keywords: психомоторика
психомоторні якості
музичні здібності
музичність
психомоторные качества
музыкальные способности
музыкальность
psychomotor
psychomotor quality musical talent
musicality
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гоголь, М. В. Порівняльна характеристика показників розвитку психомоторних якостей та музичних здібностей в учнів музичних шкіл / М. В. Гоголь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 6(49). - С. 30-35.
Abstract: Музична діяльність, безумовно, неможлива без наявності музичних здібностей, невід'ємним компонентом яких є психомоторні здібності музиканта. Питання психомоторних основ розвитку виконавської техніки музикантів у наявній літературі розглядаються вкрай рідко і часом схематично. У статті представлені матеріали констатувального експерименту дослідження компонентів психомоторики і музичних здібностей учнів музичних шкіл. Отримано дані, які суттєво розкривають можливості вдосконалення музичних здібностей шляхом використання спеціальних рухів, рухових актів, фізичних вправ для розвитку психомоторики учнів молодших класів.
Музыкальная деятельность, безусловно, невозможна без наличия музыкальных способностей, неотъемлемым компонентом которых являются психомоторные способности музыканта. Вопросы психомоторных основ развития исполнительской техники музыкантов в имеющейся литературе рассматриваются крайне редко и порой схематично. В статье представлены материалы констатирующего эксперимента исследования компонентов психомоторики и музыкальных способностей учащихся музыкальных школ. Получены данные, которые существенно раскрывают возможности совершенствования музыкальных способностей путем использования специальных движений, двигательных актов, физических упражнений для развития психомоторики учащихся младших классов.
Musical activities of course, is impossible without the presence of musical abilities, which are an integral component of psychomotor ability musician. Questions foundations for the development of psychomotor performance techniques musicians in the literature are considered extremely rare and sometimes sketchy. The article presents the material ascertaining experiment studies the components of psychomotor and musical abilities of students of music schools. The data, which essentially opens the possibility of improving musical abilities through the use of special moves, motor acts, exercise for psychomotor development in lower grades.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17636
Appears in Collections:Випуск 6(49)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gogol.pdf268.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.