Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Формування в молодших школярів конструктивних умінь у процесі навчання образотворчого мистецтва і художньої праці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Носаченко, Тетяна Борисівна
dc.date.accessioned 2012-11-16T23:30:35Z
dc.date.available 2012-11-16T23:30:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Носаченко. Тетяна Борисівна. Формування в молодших школярів конструктивних умінь у процесі навчання образотворчого мистецтва і художньої праці : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. Б. Носаченко ; наук. кер. В. П. Тименко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1761
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування в молодших школярів конструктивних умінь засобами образотворчого мистецтва і художньої праці. Колірно-графічна і предметно-пластична образотворча діяльність у дисертації розглядається як важлива внутрішня якість повноцінно сформованої особистості учнів у сензитивний період їхнього розвитку. Дитяче художнє проектування, спрямоване на формування зазначеного особистісного утворення, розглядається як сукупність емоційних, розумових, психомоторних дій, внаслідок яких створюються словесні образи, графічні схеми, пошукові макети з різних пластичних матеріалів. Доведено, що процес формування в учнів початкової школи конструктивних умінь найбільш ефективний за таких умов: інтегрованого змісту навчального матеріалу з образотворчого мистецтва і художньої праці, створення динамічних предметно-розвиваючих середовищ, використання ігрового методу художнього проектування і суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя й учнів в процесі навчання. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation devotes to the problem of forming in the junior schoolchildren constructive skills by means of pictorial art and artistic crafts. Colour - graphic and subjective-plastic pictorial activities are examined not only from a point of view of studies motivation as an external stimulating means but also as an important interior quality of full value formed peoples’ personality. Children’s artistic designing directed forming of mentioned personal creation is considered as totality of emotional, mental, psychomotor actions in the result of produce the verbal type, graphic scheme, searching models from different plastic materials. The forming process in elementary school pupils of constructive skills of most effective under such circumstances: integrated content of educational material of pictorial art and artistic crafts, creation of dynamic subject - developing environment, play forms using of artistic crafts with elements of projecting and subject-subjective interaction of the teacher and pupils in the studying process are proved. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject конструктивні уміння ru_RU
dc.subject пластичні мистецтва ru_RU
dc.subject образотворче мистецтво ru_RU
dc.subject художня праця ru_RU
dc.subject метод художніх проектів ru_RU
dc.subject дизайн ru_RU
dc.subject проектно-художня творчість ru_RU
dc.subject constructive skills ru_RU
dc.subject plastic arts ru_RU
dc.subject pictorial art ru_RU
dc.subject artistic crafts ru_RU
dc.subject the method of artistic designs ru_RU
dc.subject styling ru_RU
dc.subject designing and artistic activities ru_RU
dc.subject.classification 372. 874 ru_RU
dc.title Формування в молодших школярів конструктивних умінь у процесі навчання образотворчого мистецтва і художньої праці ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics