Короткий опис(реферат):
Колективна монографія вітчизняних вчених-освітян присвячена формалізації дискурсу теоретичних
проблем і практичних завдань, що накопичились у реформуванні галузі національної освіти в Україні на шля-
ху її вступу до ЄС з метою побудувати прийнятну для практики модель державно-громадського управління. У
доробку розкрито шляхи використання напрацювань теорії управління, філософії освіти, правознавства, полі-
тології, соціології, педагогіки та інших наук у побудові принципової моделі державно-громадського управлін-
ня різними структурами: від дошкільного закладу освіти до університету. У публікаціях керівників освітянсь-
кої галузі та практиків у сфері освіти відображено реальний стан освітньої політики і вітчизняного алгоритму
управління освітою, подано приклади з практики, що мають позитивний вплив на демократизацію управління
навчально-виховним процесом. У запропонованих статтях всебічно висвітлено не тільки реальний стан
макро-, мезо- і мікрорівнів освітянської галузі, але й означено перспективні напрями її реформування з огляду
на вимоги формування суспільства знань, глобалізації й інформатизації сучасного навчально-виховного про-
цесу.