DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17422
Title: Соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії
Authors: Сюсель, Юлія
Keywords: споживацька поведінка
комунікативна дія
соціофілософський аспект
consumer behavior
communicative action
socio-philosophical aspect
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ «НВП «Інтерсервіс»
Citation: Сюсель, Ю. Соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії : монографія / Юлія Сюсель. – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2017. – 182 с.
Abstract: У монографії розглянуто соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії, що дозволив виявити світоглядні засади споживацького світовідношення людини. Отримані евристичні результати на основі використання методології метаантропології полягають в осмисленні сутності споживацької поведінки як комунікативної дії, яка набуває специфічних рис у буденному, граничному та метаграничному вимірах буття людини та залежить від типу її світогляду – буденного, особистісного, філософського. Розроблена авторська типологія сучасних комунікативних практик споживацької поведінки на підставі виділення бінарних та тріадичних стратегій свідчить, що переважання бінарних стратегій вказує на суперечність ціннісних орієнтирів та дуальність структур суспільства споживання.
The monograph considers the socio-philosophical aspect of consumer behavior as a communicative action. This aspect allowed to reveal the ideological foundations of man attitude to the consumer world. The obtained heuristic results on the basis of the methodology of meta-anthropology consist in the comprehension of the essence of consumer behavior as a communicative action, which acquires specific features in the everyday, boundary and meta-boundary dimensions of human existence and depends on the type of its outlook - everyday, personal, philosophical. The author's typology of modern communicative practices of consumer behavior developed on the basis of the allocation of binary and triadic strategies shows that the predominance of binary strategies points to the contradiction between value orientations and the duality of consumer society structures.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17422
ISBN: 978-617-696-695-1
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Siusel.pdfМонографія2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.