Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація рухової діяльності дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Циганок, О. В.
dc.date.accessioned 2018-01-09T13:48:04Z
dc.date.available 2018-01-09T13:48:04Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Циганок, О. В. Організація рухової діяльності дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності / О. В. Циганок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 25. - С. 229-233. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17348
dc.description.abstract На новому етапі реформування системи освіти спостерігається перехід до нових педагогічних технологій та сучасних методів освіти. Освітній процес переорієнтований на виховання творчої особистості, підготовленої до ефективної життєдіяльності в умовах складної сучасної соціально-економічної ситуації. Одним з пріоритетних напрямків сучасної науки в Україні є створення умов для навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку. З метою реалізації прав дитини на гідне виховання і навчання, незалежно від її психофізичних особливостей в нашій державі розпочато реорганізацію всієї системи освіти в інклюзивну, тобто доступну для всіх дітей. У статті автор описує особливості фізичного розвитку дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності, розкриває процес організації їх рухової активності, особливості побудови фізкультурних занять з дітьми дошкільного віку. Так само подається аналіз комплексних програм з фізичної терапії, основною метою якої є створення оптимальних умов фізичного розвитку дитини і корекція можливих ускладнень. У статті також вказані напрямки організації рухового режиму з метою корекцїї фізичного розвитку дітей зі СДУГ. ua
dc.description.abstract На новом этапе реформирования системы образования наблюдается переход к новым педагогическим технологиям и современным методам образования. Образовательный процесс переориентирован на воспитание творческой личности, подготовленной к эффективной жизнедеятельности в условиях сложной современной социально-экономической ситуации. Одним из приоритетных направлений современной науки в Украине является создание условий для обучения и воспитания детей с особенностями психофизического развития. С целью реализации прав ребенка на достойное воспитание и обучение, независимо от его психофизических особенностей, в нашем государстве начата реорганизация всей системы образования в инклюзивную, т.е. доступную для всех детей. В статье автор описывает особенности физического развития детей дошкольного возраста с синдромом дефицита внимания и гиперактивности, раскрывает процесс организации их двигательной активности, особенности построения физкультурных занятий с детьми дошкольного возраста. Также подается анализ комплексных программ по физической терапии, основной целью которой является создание оптимальных условий физического развития ребенка и коррекция возможных осложнений. В статье также указаны направления организации двигательного режима с целью коррекции физического развития детей с СДВГ. ua
dc.description.abstract In the new stage of reforming the education system there is a shift to new teaching techniques and modern methods of education. The educational process is redirected to education creative personality prepared for effective life in a complex modern socio-economic situation. One of the priorities of modern science in Ukraine is to create conditions for training and education of children with special needs. In order to implement children’s rights to a decent education and training, regardless of its psychophysical characteristics in our country started a reorganization of the whole system of education in an inclusive , ie accessible to all children.The author describes the features of the physical development of preschool children with attention deficit hyperactivity disorder, discloses a process for the organization of their motor activity, especially construction of physical education classes with children of preschool age. Just served on the analysis of complex physical therapy programs, whose main aim is to create optimal conditions for the physical development of the child and correction of possible complications. The article also enumerates the organization of motor modes for correction, physical development of children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject синдром дефіциту уваги і гіперактивність ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject особливості фізичного розвитку ua
dc.subject організація рухового режиму ua
dc.subject синдром дефицита внимания и гиперактивность ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject особенности физического развития ua
dc.subject организация двигательного режима ua
dc.subject Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder ua
dc.subject children of preschool age ua
dc.subject features of physical development ua
dc.subject organization of the motive mode ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Організація рухової діяльності дітей дошкільного віку з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу