DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Навчальні видання Факультету педагогіки та психології »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17266
Title: | Формування природничо-наукового мислення у школярів при вивченні курсу «Біологія людини» : книга для вчителя : 9 клас |
Authors: | Гриньова, Марина Вікторівна Страшко, Станіслав Васильович Животовська, Людмила Анатоліївна Пескун, Світлана Павлівна |
Keywords: | Біологія людини методичні розробки книга для вчителя |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Видавництво "Грамота" |
Citation: | Формування природничо-наукового мислення у школярів при вивченні курсу «Біологія людини» : книга для вчителя. 9 клас. : навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова, С. В. Страшко, Л. А. Животовська, С. П. Пескун. – Київ : Грамота. 2009. – 220 с. |
Abstract: | Навчально-методичний посібник забезпечує реалізацію завдань, поставлених Національною доктриною розвитку освіти в Україні, концепцією та державними стандартами загальної середньої освіти (12-річна школа): фундаменталізацію, науковість, системність знань, їх цінність для інтелектуального становлення школяра, індивідуалізацію і диференціацію навчання. У посібнику розкриті механізми особистісно-орієнтованого навчання як засобу формування природничо-наукового мислення школярів та їх творчого потенціалу. Розроблені дидактичні пакети з курсу “Біологія – 9”, які є системою форм, методів і засобів навчання учнів. Посібник розрахований на викладачів вищих навчальних закладів, учителів шкіл, методистів, студентів. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17266 |
ISSN: | 978-966-349-221-6 |
Appears in Collections: | Навчальні видання Факультету педагогіки та психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Біологія_9_для_вчителя_Грамота_2009_А5.pdf | 2.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.