DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17237
Title: Організація професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом 014 «Здоров’я людини» й 227 «Фізична терапія та ерготерапія»
Authors: Шеремет, Інеса Володимирівна
Василенко, Катерина Сергіївна
Keywords: професійна підготовка
валеологічна освіта
фізична терапія
ерготерапія
professional education of physical therapists
healthy lifestyle
valeological education
physical therapy
ergotherapy
Issue Date: 2017
Publisher: RS Global Sp. z O.O.
Citation: Шеремет, І. В. Організація професійної підготовки майбутніх фахівців за напрямом 014 "Здоров'я людини" й 277 "Фізична терапія та ерготерапія" / І. В. Шеремет, К. С. Василенко // World Science : Multidisciplinary scientific edition. - Warsaw : RS Global Sp. z O.O., 2017. - № 11(27), Vol. 3. - S. 57-61.
Abstract: Стаття присвячена проблемам професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації та ерготерапії, проведено аналіз навчального плану підготовки бакалаврів за спеціальністю «Здоров’я людини (фізична реабілітація)» у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Сучасне життя і високий темп розвитку суспільства висувають підвищені вимоги до здоров’я людини. В той же час, пізнання механізмів формування та відновлення здоров’я й компетентне управління ними є предметом дослідження як фізичної реабілітації, так і валеології, що зумовлює їх тісний взаємозв’язок. Валеологічний підхід у роботі реабілітолога, на нашу думку, сприятиме відновленню та збереженню здоров'я населення. Майбутні фахівці з фізичної терапії повинні опанувати знання про фактори, що впливають на здоров’я людини, принципи і елементи здорового способу життя, набути навичок самооцінки функціонального стану організму, а також оцінки здоров'я. Саме під час навчання у вищій школі, коли розвивається професійна орієнтація особистості, студенти оволодівають вміннями щодо використання здоров’язбережувальних технологій, набувають фундаментальних знань з валеологічних та медико-біологічних дисциплін.
The article is devoted to the issues of professional education of the specialists in the field of physical rehabilitation and ergotherapy; carried out analysis of the curriculum for training bachelors with specialization 014“Human Health” and 227“Physical Therapy and Ergotherapy” at National Pedagogical M. P. Dragomanov University. Modern life and high temp of social development make heightened demands to human health. In the meantime knowledge of the mechanism of development and resumption of health as well as adequate control over them are the subjects for study both at physical rehabilitation and at valeology that provides their strong interrelation. Valeological approach at work of a rehabilitation therapist, to our mind, will contribute to renewal and preservation of public health. The future specialists at physical therapy andergotherapy must acquire knowledge about the factors influencing over human health, principles and constituent elements of healthy lifestyle; get the hand of self-esteem of functional state of the body as well as evaluating of health condition. That is during training at high school, when occupational orientation of a person is being developed, the students acquire skills of applying health-preserving technologies, gain fundamental knowledge at Valeological and Medical and Biological disciplines.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17237
ISSN: 2413-1032
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WORLD SCIENCE, 57-61.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.